Regulamin
§ 1
Regulamin szkoleń i warsztatów
Regulamin określa zasady uczestnictwa w szkoleniach i warsztatach organizowanych przez PsychGames - Patrycja Radoń, ul. Jeziorska 7, 43-188 Orzesze NIP: 6423243569, REGON: 524720214. Przepisy niniejszego Regulaminu stanowią integralną część zgłoszenia uczestnictwa w szkoleniach i warsztatach oraz obowiązują wszystkich uczestników.
Podstawą uczestnictwa w szkoleniach lub warsztatach jest:
1. Dokonanie rejestracji, która odbywa się drogą elektroniczną poprzez wypełnienie formularza zamieszczonego na stronie internetowej psychgames.pl lub poprzez zewnętrzną stronę clickmeeting.com
2. Dokonanie opłaty za szkolenie lub warsztaty w podanej kwocie w przeciągu 3 dni od daty otrzymania wiadomości e-mail z potwierdzeniem przyjęcia zgłoszenia rejestracyjnego. Numer konta bankowego będzie podany w wiadomości e-mail.
a) Po dokonanej wpłacie uczestnik otrzyma informację o możliwości uczestnictwa w szkoleniu.
b) Brak wpłaty w terminie 3 dni, oznacza brak zapisu na listę główną lub rezerwową.
3. O przyjęciu na szkolenie decyduje kolejność wpłat na konto oraz spełnienie wymagań pkt. 1,2,3 niniejszego Regulaminu. Zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia zgłoszenia lub wpisania uczestnika na listę rezerwową, jeżeli lista główna uczestników w danym terminie będzie już zamknięta.
4. Osoby, które dokonały płatności, a nie dostały się na listę główną szkolenia lub warsztatu, otrzymają zwrot wpłaty lub przepisanie wpłaty na koleją edycję szkolenia lub warsztatu (zgodnie z ustaleniami z uczestnikiem).
5. W przypadku rezygnacji uczestnika z udziału w szkoleniu lub warsztatu:
a. Jeśli rezygnacja nastąpiła na miesiąc przed terminem zajęć wpłacona kwota zostaje zwrócona w całości lub przesunięta na kolejne proponowane zajęcia (zgodnie z ustaleniami z uczestnikiem).
b. Jeżeli rezygnacja nastąpiła w terminie krótszym niż miesiąc a dłuższym niż 14 dni, bez względu na jej przyczynę, powoduje utratę 50% całkowitej wpłaty za szkolenie lub warsztat.
c. Jeżeli rezygnacja nastąpiła w terminie krótszym niż 14 dni, bez względu na jej przyczynę, powoduje utratę 100% całkowitej wpłaty za szkolenie lub warsztat.
Sprawy organizacyjne
1. Zajęcia w ramach szkolenia lub warsztatu odbywać się będą zgodnie z przyjętym planem, podanym w ogłoszeniu.
2. W uzasadnionych przypadkach zastrzegamy sobie prawo do odwołania szkolenia lub warsztatu oraz zmiany jego terminu do 3 dni przed terminem rozpoczęcia zajęć. W takiej sytuacji zostanie zaproponowany kolejny termin za porozumieniem zainteresowanych stron lub zwrot 100% wpłaconej kwoty.
3. W przypadku odwołania szkolenia lub warsztatu w terminie krótszym niż 3 dni od rozpoczęcia z przyczyn leżących po stronie organizatora, uczestnik otrzyma zwrot w wysokości 100% wpłaconej kwoty, bądź zostanie zaproponowany kolejny termin za porozumieniem zainteresowanych stron.
4. Opłatę za uczestnictwo w szkoleniu uczestnik powinien wpłacić na numer konta podany w wiadomości e-mail z informacją o przyjęciu zgłoszenia rejestracyjnego.
5. Faktura zostanie wystawiona na prośbę uczestnika w przeciągu 30 dni od daty wpływu na podany numer konta.
6. Organizatorem jest:
PsychGames - Patrycja Radoń, ul. Jeziorska 7, 43-188 Orzesze NIP: 6423243569, REGON: 524720214
Inne
1. Zabronione jest filmowanie, nagrywanie dźwięku i fotografowanie podczas szkolenia lub warsztatu bez zgody organizatora.
2. Wszystkie materiały wykorzystywane oraz udostępniane uczestnikom przez organizatora objęte są prawami własności intelektualnej.
3. Żadna część materiałów szkoleniowych nie może być powielana ani rozpowszechniana za pomocą urządzeń mechanicznych, kopiujących, nagrywających i innych – bez pisemnej zgody organizatora.
4. Szkolenie lub warsztat może być filmowane oraz fotografowane przez organizatora.
5. Udział w zajęciach jest równoznaczny z przeniesieniem na organizatora autorskich praw do nagrań i zdjęć oraz z wyrażeniem zgody na komercyjne ich wykorzystanie w przypadku:
a) Gdy uczestnik zostanie sfilmowany lub sfotografowany w ramach udziału w szkoleniu lub warsztacie.
b) Gdy uczestnik dobrowolnie wyrazi zgodą na udzielenie wywiadu przed kamerą, bądź pozowanie do zdjęcia.
6. Zarejestrowanie się w charakterze uczestnika jest równoznaczne z udzieleniem zgody na przetwarzanie danych osobowych niezbędnych do rejestracji oraz wystawienia certyfikatu uczestnictwa.
7. Zarejestrowanie się w charakterze uczestnika jest równoznaczne z zaakceptowaniem powyższego Regulaminu.
We wszystkich sprawach organizacyjnych (pytania, wątpliwości, problemy) uczestnicy powinni kontaktować się z Patrycją Radoń tel. 791709478, e-mail: patka.radon@gmail.com
§ 2
Rregulamin zakupu narzędzi dydaktycznych
Regulamin określa sprzedaż PDFów (kart pracy) przez PsychGames - Patrycja Radoń, ul. Jeziorska 7, 43-188 Orzesze NIP: 6423243569
1. Sprzedaż dotyczy kart pracy w formacie PDF. Karty są nieedytowalne i przygotowane do samodzielnego wydruku.
2. Po zaksięgowaniu przelewu na naszym koncie, na podany adres email z zamówienia, otrzymują Państwo link z dostępem do zamówionych kart pracy . Prosimy uwzględnić, iż zaksięgowanie przelewu wychodzącego w Państwa banku nie oznacza iż środki zostały już zaksięgowane na koncie firmy. Na szczególną uwagę zasługują zwłaszcza dni piątek – niedziela, kiedy środki z innych banków niż ten z którym współpracujemy, mają prawo nie zostać zaksięgowane. Od czasu zaksięgowania pliki zostaną wysłane w najkrótszym możliwym czasie (od kilku minut do max. 48 godz.).
3. W razie zbyt długiego oczekiwania – prosimy sprawdzić w skrzynce odbiorczej folder SPAM, a następnie napisać wiadomość na adres: patka.radon@gmail.com
4. Grafiki wykorzystane w oferowanych materiałach posiadają opłaconą licencję bądź podlegają pod CC0 Creative Commons.
5. Wymogi techniczne. Karty są dostarczane w formacie PDF (przesyłane bez dodatkowych opłat na wskazany adres e-mail). Sugerowany program do przeglądania oraz drukowania stron to Adobe Acrobat Reader (do pobrania za darmo ze strony producenta https://get.adobe.com/pl/reader/).
6. W skład ceny PDF wchodzi podatek dochodowy. Sprzedawca jest zwolniony podmiotowo z podatku od towarów i usług na podstawie art.113 ust1 Ustawy Vat.
7. Firma PsychGames zachowuje wszelkie prawa, w tym prawa własności i udziały dotyczące Usług lub sprzedawanych produktów. Z zastrzeżeniem odmiennych przypadków określonych w Warunkach, PsychGames nie udziela Użytkownikowi żadnych praw dotyczących patentów, tajemnic handlowych, znaków towarowych, praw autorskich ani innych praw w odniesieniu do elementów zawartych w Produktach lub Usługach. PsychGames zastrzega sobie wszystkie prawa nieudzielone na mocy niniejszych Warunków.
8. Niedozwolone użytkowanie. Użytkownik nie może korzystać z Usług lub Produktów w sposób niedozwolony. Niedozwolone jest na przykład:
(a) kopiowanie, modyfikowanie, udostępnianie, odsprzedawanie Usług lub Produktu oraz udzielanie dalszych licencji na Usługi lub Produkty;
(b) umożliwianie korzystania lub zezwalanie innym na korzystanie z Usług lub Produktów z użyciem danych konta Użytkownika
(c) udostępnianie Zawartości lub podejmowanie działań naruszających prawa własności intelektualnej, prawa autorskie majątkowe, prawa autorskie osobiste, prawa do znaków handlowych i znaków towarowych, patenty, tajemnice handlowe, prawa dotyczące nieuczciwej konkurencji, prawo do zachowania prywatności, prawo do upubliczniania i wszelkie inne prawa własności);
(d) podawanie się za inną osobę lub podmiot lub podawanie nieprawdziwych informacji dotyczących powiązań Użytkownika z inną osobą lub podmiotem;
(e) podejmowanie prób dezaktywowania, uszkodzenia lub zniszczenia Usług i Oprogramowania;
(f) reklamowanie za pośrednictwem Usług jakichkolwiek produktów i usług z wyjątkiem sytuacji, w której Użytkownik uzyskał na to wcześniejszą pisemną zgodę PsychGames;
Usługi
1. Za pośrednictwem Strony Internetowej psychgames.pl, Sprzedawca świadczy na rzecz Kupującego usługi drogą elektroniczną.
2. Podstawową usługą świadczoną drogą elektroniczną na rzecz Kupującego przez Sprzedawcę jest umożliwienie Kupującemu złożenia zamówienia na Stronie Internetowej. Złożenie zamówienia możliwe jest bez konieczności założenia konta.
3. Usługi świadczone są drogą elektroniczną na rzecz Kupującego nieodpłatnie. Odpłatne są natomiast umowy sprzedaży zawierane za pośrednictwem Strony Internetowej
4. W celu zapewnienia bezpieczeństwa Kupującemu i przekazu danych w związku z korzystaniem ze Strony Internetowej, Sprzedawca podejmuje środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia bezpieczeństwa świadczonych usług, w szczególności środki służące zapobieganiu pozyskiwania i modyfikacji danych osobowych przez osoby nieuprawnione.
5. Sprzedawca podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego funkcjonowania Strony Internetowej. Kupujący powinien poinformować Sprzedawcę o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu Strony Internetowej.
8. Wszelkie reklamacje związane z funkcjonowaniem Strony Internetowej, Kupujący może zgłaszać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail patka.radon@gmail.com. W reklamacji Kupujący powinien podać imię i nazwisko, adres do korespondencji, a także rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem Strony Internetowej. Sprzedawca będzie rozpatrywać wszelkie reklamacje w terminie do 14 dni od otrzymania reklamacji i poinformuje Klienta o jej rozstrzygnięciu na adres e-mail składającego reklamację.
Niniejszy regulamin wchodzi w życie z dniem 01.01.2024 r.
§ 3
Kontakt
Adres e-mail: patka.radon@gmail.com
Numer telefonu: 791709478
Numer rachunku bankowego Sprzedawcy 94 1140 2004 0000 3902 8349 6347
Kontakt możliwy w godzinach 08:00 – 20:00
Adres: ul. Jeziorska 7, 43-188 Orzesze
§ 4
Metody dostawy i płatności
Klient może skorzystać z następujących metod dostawy lub odbioru zamówionego Produktu:
a. Wysyłka produktu wirtualnego (ebook, kurs online, zamówienie na szkolenie stacjonarne itp) odbywa się drogą mailową
Klient może skorzystać z następujących metod płatności:
a. Płatność przelewem na konto Sprzedawcy
b. Płatności elektroniczne za pośrednictwem serwisu PayU
c. Płatność kartą płatniczą.
3.Szczegółowe informacje na temat akceptowalnych metod płatności znajdują się za stronach Sklepu.
§ 5
Odstąpienie od umowy
Konsument może w terminie 14 dni odstąpić od Umowy Sprzedaży bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
Konsument może odstąpić od Umowy, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od Umowy. Do zachowania terminu odstąpienia od Umowy wystarczy wysłanie przez Konsumenta oświadczenia przed upływem tego terminu.
Oświadczenie może być wysłane za pomocą tradycyjnej poczty, faxem bądź drogą elektroniczną poprzez przesłanie oświadczenia na adres e-mail patka.radon@gmail.com – dane kontaktowe Sprzedawcy zostały określone w § 3.
W przypadku przesłania oświadczenia przez Konsumenta drogą elektroniczną, PsychGames niezwłocznie prześle Konsumentowi na podany przez Konsumenta adres e-mail potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy.
Jeśli w toku zakupu produktów Konsument wyraził zgodę na wykonanie umowy i dostarczenie mu treści cyfrowej w postaci wybranego produktu przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, Konsument traci prawo do odstąpienia od umowy zawartej ze Sprzedawcą.
Skutki odstąpienia od Umowy:
a. W przypadku odstąpienia od Umowy zawartej na odległość, Umowę uważa się za niezawartą.
b. W przypadku odstąpienia od Umowy, Sprzedawca zwraca Konsumentowi niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy, wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia Produktu, o ile wystąpiły.
c. Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych metod płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie, które nie będzie się wiązało dla niego z żadnymi kosztami.Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do Umowy:
a. o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od Umowy,
b. o dostarczenie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od Umowy,
§ 6
Reklamacje
Umową Sprzedaży objęte są Produkty wirtualne (cyfrowe) oraz usługi.
W przypadku wystąpienia wady zakupionego u Sprzedawcy towaru Klient ma prawo do reklamacji w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi w kodeksie cywilnym.
Reklamację należy zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną na podane w niniejszym Regulaminie adresy Sprzedawcy.
Zaleca się, aby w reklamacji zawrzeć m.in. zwięzły opis wady, okoliczności jej wystąpienia, dane Klienta składającego reklamację, oraz żądanie Klienta w związku z wadą towaru.
Sprzedawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni, a jeśli nie zrobi tego w tym terminie, uważa się, że żądanie Klienta uznał za uzasadnione.
§ 7
Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń
Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php; http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.
Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z Umowy zawartej ze Sprzedawcą.
Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem a Sprzedawcą.
Konsument może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między nim a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).
§ 8
Dane osobowe
Administratorem danych osobowych zbieranych za pośrednictwem psychgames.pl jest Patrycja Radoń.
Dane osobowe Klientów zbierane przez administratora za pośrednictwem strony internetowej zbierane są w celu realizacji Umowy Sprzedaży, a jeżeli Klient wyrazi na to zgodę – także w celu marketingowym.
Odbiorcami danych osobowych strony internetowe psychgames.pl mogą być:
W przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie internetowym ze sposobu płatności elektronicznych lub kartą płatniczą Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta, wybranemu podmiotowi obsługującemu powyższe płatności w Sklepie internetowym.
Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w Regulaminie danych osobowych niezbędnych do zawarcia Umowy Sprzedaży skutkuje brakiem możliwości zawarcia tejże umowy.
Zasady przetwarzania danych osobowych i wykorzystywania plików cookies zostały opisane w polityce prywatności dostępnej na stronie głównej, w stopce strony psychgames.pl
§ 9
Postanowienia końcowe
1. Umowy zawierane poprzez PsychGames zawierane są w języku polskim.
2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn to jest: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności i dostaw – w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu. O każdej zmianie Sprzedawca poinformuje Klienta z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem.
3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną; ustawy o prawach konsumenta, ustawy o ochronie danych osobowych.
4. Klient ma prawo skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym celu może złożyć skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.